Hahahahaha, beter dubbele info dan geen toch...
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk BerichtenHahahahaha, beter dubbele info dan geen toch...
(maar ik had aan de profiel foto kunnen zien dat Lady zelf pyrrhura's had..)
Comment
-
Te jong voor ontwormen absoluut. En zeker voor een onnodige kuur! Vogels ontworm je pas als ze dat nodig hebben, niet standaard. Toen ik er eens naar vroeg bij m'n vogelarts was hij hier erg duidelijk in: nooit zomaar doen zonder aanleiding.Nikki
Fleur
Zazu & Zoë (forpusjes)
Comment
-
even een update:
het gaat heel erg goed met mijn lieve birdy,
hij eet goed,spelt lekker en word steeds tammer.
ik heb hem vandaag en gisteren een lekker lange kroelbeurt kunnen geven.
zo heerlijk,voor mij en birdy,je ziet hembecht genieten!
het likkt ook of hij eerst nog maar een ukkie waas en enorm gegroeit is
nog effekes een fotoke of 2 of 3 .......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
en hij heeft gezocht en nu gevonden dat ronde kooien toch minder geschikt zijn en zal daar naar handelen.
En nog wat een vogel zit het liefst zo hoog mogelijk in de kooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bente Bekijk Berichteneven een update:
het gaat heel erg goed met mijn lieve birdy,
hij eet goed,spelt lekker en word steeds tammer.
ik heb hem vandaag en gisteren een lekker lange kroelbeurt kunnen geven.
zo heerlijk,voor mij en birdy,je ziet hembecht genieten!
het likkt ook of hij eerst nog maar een ukkie waas en enorm gegroeit is
nog effekes een fotoke of 2 of 3 .......
rustig schrijven helpt misschien.
hoop dat birdy gauw een grote kooi krijgt want het is wel erg klein hoor .
liefst een kooi die in de lengte groter is dan in de hoogte .
veel speelgoed in hangen en een schommel.
zie nog geen speelgoed in de kooi .
Comment
-
hoi Bente,
fijn dat je zo om je vogeltje geeft en kan knuffelen, maar je moet hem echt in een grotere kooi zetten hoor met speeltjes, als je niets op voorraad hebt, zoek dan maar door het huis, je vind vast wel wc rollen houten naaiklosjes, knijpers, klein plastic speeltjes van nichtjes of neefjes.
Vogels zijn zeer zeker geen mensen dus alleen knuffelen zonder dat ze zelf actief worden in ontdekken is niet genoeg.
Daag Birdy uit en laat hem spelen. Dit zal hij moeten leren, dus moet jij het voordoen.
Nog een "weten" dingetje: pas op met te veel knuffelen opdat Birdy jou niet gaat zien als zijn partner. Hier krijg je gegarandeerd heel veel problemen mee in de puberteit van Birdy
Comment
-
ik zie toch dat er te veel mensen zijn die denken dat ik birdy geen speelgoed geef,dat doe ik dus juist wel.
alleen je moet niet twintig speeltjes in zijn kooi gaan hangen.
hij heeft nu geen gekochte,maarzelfgemaakte speeltjes zoals:een wilventakje,een touwballetje,een knuffeltje en een wcrol.dat is goedkoper,en hij vind ze leuk dus waarom niet?
haha hij zit nu op dit moment met zijn snavel te knarsen,dat is een teken van tevredenheid
Comment
-
een plastic dopje van een wegwerp fles vinden ze ook leuk om mee te spelen.
wc rolleltje kleiner maken met raffiapapier omwikkeld, grote kralen van plastic kun je ook gebruiken.
maak tegenwoordig ook zelf speelgoed .
bij action kun je ook van die plastic spenen kopen waar trouwens ook het raffiapapier te koop is.
of gewoon een plastic balletje aan een raffia touwtje in de kooi hangen.
baby speelgoed kun je ook goed gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lady Bekijk Berichteneen plastic dopje van een wegwerp fles vinden ze ook leuk om mee te spelen.
wc rolleltje kleiner maken met raffiapapier omwikkeld, grote kralen van plastic kun je ook gebruiken.
bij action kun je ook van die plastic spenen kopen waar trouwens ook het raffiapapier te koop is.
rg leuk maar dit zijn ook erg leuke dingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lady Bekijk Berichteneen plastic dopje van een wegwerp fles vinden ze ook leuk om mee te spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bente Bekijk Berichtenbedankt,wiffle balls lijken me zelf e
Comment
Comment