Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Birdy

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Wat is dit nu weer voor geneuzel???
    Tegen een kind te zeggen nee joh je doet het prima en alle advies van forum leden in de wind te gooien???
    WAAR is dit forum dan voor?? Is dat niet om mensen te leren over vogels, aanschaf voeding en opvoeding en ook welke kooi geschikt is.
    En toch niet voor een beetje gezellig geneuzel en een leek naar de mond te praten zo leren ze toch nooit wat!!
    nee joh wat anderen zeggen maakt niet uit doe lekker je eigen zin, ja zo word er wat geleerd hoor.......
    Daar doen wij dan ons best voor

We weten toch allemaal dat een ronde kooi niet goed is!!!
    En het stomme is dat er een grotere kooi is.

En even voor de duidelijkheid ik ben zeker niet alwetend en luister zeker naar advies!
    Voor ik aan vogels begon heb ik me ook eerst ingelezen via internet en boeken gekocht en ben lid gewonden van diverse forums voor advies.
    En ik leer nog steeds, en wil ook graag anderen helpen en met naar de mond praten heeft niemand, en zeker de vogel, niks aan!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willemien Bekijk Berichten
      Ben t wel met je eens Arnevw..als je iets niet helemaal goed
      schijnt te doen word er gelijk over gezeurd....
      Leuk als je net nieuw bent en je verhaal wilt delen...
      Hoelang heeft ze haar vogel nou helemaal...en naar dr leeftijd vragen? hou eens
      op zeg....laat t even rustig op gang komen..
      Nu word die helemaal spannend...
      Dus als iemand nieuw is en die doet wat fout mag je er niks van zeggen???????
      Kom op zeg wat er als advies gegeven word is alleen ten goede van de vogel!

Comment

Het is heel goed als er advies wordt gegeven.
        Maar het is aan iemand zelf om te bepalen of hij/zij wat met dat advies doet of niet. Of we dat nu jammer vinden of niet.
        Zelfs advies vragen schept niet de verplichting dat advies op te volgen.

Comment

Fijn dat het goed gaat Bente.
          Je zou Birdy ook al in de grote kooi kunnen laten spelen om te wennen. Hoewel ik denk dat een vogel erg makkelijk went aan een grote kooi.
          Het is erg gemakkelijk om een kooi lekker op te vullen met speeltjes en het kan ook goedkoop. Zie het advies ergens hiervoor over wcrolletjes. maar je kan een bosje rietjes in het midden samenbinen met een touwtje en dat ophangen, event ophangen aan de zijkant van de kooi zodat daar ook wat zit.
          Lege kartonnen doosjes zijn ook leuk en soms lapjes stof die niet rafelen ook.
          Als je ergens grote houten kinderkralen kan vinden is dat ook leuk om er zelf wat van te maken.

Hoe gaat het met Birdy buiten de kooi?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lejah Bekijk Berichten
            Maar het is aan iemand zelf om te bepalen of hij/zij wat met dat advies doet of niet. Of we dat nu jammer vinden of niet.
            Daar kan ik me wel in vinden...
            sigpic

Comment

Maar als je advies geeft word er gezegd dat je dan betweter bent?
              En te zeggen dat het gezeur is met een boze smiley erachter....??

Comment

Je zou Birdy ook al in de grote kooi kunnen laten spelen om te wennen. Hoewel ik denk dat een vogel erg makkelijk went aan een grote kooi.
                Het is erg gemakkelijk om een kooi lekker op te vullen met speeltjes en het kan ook goedkoop. Zie het advies ergens hiervoor over wcrolletjes. maar je kan een bosje rietjes in het midden samenbinen met een touwtje en dat ophangen, event ophangen aan de zijkant van de kooi zodat daar ook wat zit.
                Als je ergens grote houten kinderkralen kan vinden is dat ook leuk om er zelf wat van te maken.

En dit is dus precies wat wij ook vertelde dus jij bent ook een betweter en zeur

Comment

dit advies is al meerdere keren gegeven ,jammer dat jullie dit anders zien .
                  maarja als je andere berichten van bente gelezen heb zul je wel anders denken.
                  de vogel op halen in een fietsmand bv.
                  heb haar al verschillende tips gegeven .
                  zelfs mijn dochters van 10 en 12 jaar vinden het ook zielig voor de vogel dat deze in een kleine ronde kooi zit en maken zelf speelgoed voor hun vogels en dat hoeft niet duur te zijn .
                  je zit nu zelf dus ook te zeuren over de kooi dus je bent het zelfde als ons,oeps .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willemien Bekijk Berichten
                    Ben t wel met je eens Arnevw..als je iets niet helemaal goed
                    schijnt te doen word er gelijk over gezeurd....
                    Leuk als je net nieuw bent en je verhaal wilt delen...
                    Hoelang heeft ze haar vogel nou helemaal...en naar dr leeftijd vragen? hou eens
                    op zeg....laat t even rustig op gang komen..
                    ze vraagt toch advies en als je naar andere berichten van bente gekeken had ,weet je misschien waarom ik naar haar leeftijd vraagt en daarbij was ik niet de enigste .
                    zeuren we willen alleen het beste voor haar vogeltje .
                    mijn dochters van 10 en 12 jaar weten zelfs wat beter is .

Comment

..?..Klopt...ok.......
                      sigpic

Comment

Ok...?..klopt......
                        sigpic

Comment

hier foto ,s van mijn kooien

Comment

ik vind het niet betwetering ik denk dat als je je aanmeld op een forum zoals deze dat je leering kunt trekken uit de dingen die je hier leest
                            maar soms mogen leden iets minder fel reageren of misschien iets minder direct
                            ik vroeg me gewoon af hoe oud bente is omdat ik aan de wijze van schrijven het idee heb dat ze echt nog heel jong is
                            ik vraag me dan af hoe de ouders van haar er over denken
                            misschien een idee dat haar vader en/of moeder hier even mee gaat lezen
                            we willen allemaal het beste voor de vogels dus tips zijn er niet om iemand de grond in te trappen maar om iemand te helpen

ik ben hier ook lid geworden om meer te weten te komen over hoe iedereen om gaat met zijn of haar kromsnavel
                            vind het erg leuk om ervaringen van andere te lezen en leer daarvan
                            iedereen doet het op zijn of haar manier wat hij/zij denkt het beste is
                            maar als ik iets doe waarvan jullie denken hmmm moet dat zo ?? dan vind ik het niet erg om van jullie te horen hoe ik dat misschien beter anders kan doen
                            maar blijf wel netjes en heb respect naar elkaar
                            ***Calorieën, dat zijn toch beestjes die 's nachts je kleding kleiner maken ? ***

Comment

Waar werd er respectloos op Bente gereageerd?
                              Iedereen deed zijn best om goedkope speeltjes te bedenken zodat het vogeltje de mooie kooi in kon.

En dan ineens zo'n bericht komt waar wij als betweter en zeurders bestempeld werden terwijl het toch allemaal goed bedoeld is!
                              Ach en zelfs daarop hebben we toch nog aardig netjes gereageerd

@Lady ziet er gezellig uit

Comment

Hoe gaat het nu met Birdy vraag ik me af?

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                                X