Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 Princessen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 2 Princessen

hallo,
    ik heb hier 2 Princes of Wales parkieten.
    Stimpy, tam en zeer verliefd op mijn hond.
    spoort voor geen meter, maar is wel een schatje
    (zijn staart is nu wel wat langer)

filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=R2Q4nX0R_I0

en sinds eind December heb ik er een Princes pop bij (Druif), nog niet tam, maar kijkt wel veel af van Stimpy, zat van de week al op mijn bord om mijn pizza te kapen

Aah wat een liefjes!
    *..Desie..*

Comment

mooie beestjes zeg het schijnt dat ze goed kunnen praten. ik heb het ergens eens gezien
      Diana DJ sigpic

Comment

Stimpy kan wel praten, maar dat heeft hij van vorige eigenaren, want ik ben al ruim 4 maanden bezig om kiekeboe en okidoki te laten zeggen, maar hij doet het niet

wel ben ik er achter dat ik een stopwoordje heb, nml. oké, dus dat roept hij heel de tijd tegen de hond.....

zodra ik thuis kom en doe de kooi open jump hij naar de hond, en blijft tokkelen, kus, kom maar, kom dan, koppie krauw, kom maar en dan een harde kus geluid

Comment

Hahaha wat grappig..
          Ik heb mijn aga ook eindelijk zo ver dat ze kus geluidjes nadoet en een deuntje die ik naar haar fluit..
          Nu weer een nieuw deuntje aanleren..
          Vergt wel tijd maar zo leuk als ze het dan eindelijk nadoen haha..
          Leuk dat ze bij jou ook woordjes kunnen..!
          *..Desie..*

Comment

ja, deuntjes kan je hem ook wel snel leren, maar sinds hij niet meer alleen zit doet hij dat niet meer.

wie weet komt dat nog een keer per ongeluk, maar het is zeker wel leuk als je dingen hoor die je zelf aan heb kunnen leren

Comment

leuke parkiet maar ook echt een leuke hond!!!(gezien op het filmpje)
              ik wou ook zo een hond maar mijn moeder is bang
              omdat ze ooit bijna is gebeten maar volgens mij kwam die hond gewoon om te spelen maar goed nu ga ik dus een papegaai nemen ook heel leuk hoop ik

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X