Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verzorging

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• verzorging

hallo
    ik wil van jullie is weten hoe jullie je parkieten verzorgen. de grasparkiet van mij krijg ook regelmatig een badje vind ti heerlijk. ik hoor graag van jullie wat die parkieten van jullie allemaal doen
    diana Dj
    Diana DJ sigpic

hi diana
    mijn grasparkiet heb ik nog maar heel even, maar hij vind het fijn om op mijn schouder te zitten. de tip van het battje ga ik ookj probeeren. als ik jouw was zou ik een gerst stengel onder in je kooi leggen (niet zo'n plastiz ding) de mijne vind dat geweldig. hebben mensen nog meer tips? voor me?
    doei

Comment

wij sproeien onze engelse grasparkiet soms nat met een plantensproeier.
      Hij vind het heerlijk en blijft er echt voor zitten.

Groetjes Demi...

Comment

ik heb mijn parkietje nog maar net
        dus ik laat hem even wennen
        maar als ik er tegen praat luistert hij al zo wel ze

Comment

mijn parkieten mogen iedere dag even met de valken door de kamer vliegen, en ze hebben een grote badschaal waar ze vaak aan het badderen zijn.
          http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Mijn parkieten zitten in de voliere buiten ,kweet niet of ze nu daar al iets aan zullen hebben, aan ee badje ,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door broere69 Bekijk Berichten
              Mijn parkieten zitten in de voliere buiten ,kweet niet of ze nu daar al iets aan zullen hebben, aan ee badje ,

Ja hoor, de vogels mogen van jongs af aan baden als ze daar zin in hebben.
              Het badwater moet wel dagelijks veschoond worden, ook wanneer de vogel er geen gebruik van maakt. Het wordtnamelijk zo nu en dan ook als drinkwater gebruikt.
              Winterdag moet je natuurlijk oppassen, maar dat begrijp je wel ... neem ik aan.

Gerststengel.... ik maar denken, wat wordt er nu bedoeld met een gerststengel.
              Uiteindelijk maar ge-google-d en nu weet ik het....
              Gerststengel is gewoon stro. (had ik toch moeten weten)

Ik geloof dat je naast het normale zaad de parkiet ook gerust lekker met de pot mee kan laten eten.
              Dus ook gewoon groenten, fruit, stukje brood, aardappel, spaghetti of wat rijst, wellicht ook wat vlees.
              Alle papegaaien zijn eigenlijk een soort kleine vuilnisbakjes... ze eten van alles. En alles wat gezond is voor de mens is ook gezond voor je parkiet op een paar kleine wellicht bekende uitzonderingen na.

Gekiemde zaden is natuurlijk ook erg geschikt voor de vogel, en al speeltje kan je de zaden eens door laten groeien tot planten.

Groet,
              fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X