Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geverft, te jong???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• geverft, te jong???

hallo,

Sinds 27 augustus 2010 heb ik 2 grasparkietjes gekocht. In de winkel werd mij verteld dat ze tussen de 8 en de 10 weken oud waren. 1 grasparkiet was gewoon groen en verder geen bijzonderheden. De andere grasparkiet was helemaal wit met rode ogen, een albino zou je dan toch denken. Nu deze in de rui zit, krijgt hij opeens overal kanariegele vlekken op zich, maar zijn rode ogen heeft hij wel nog steeds. Een albino kan toch niet gekleurd raken of wel? of zouden ze deze vogel veel te jong hebben verkocht, dat hij een stuk jonger was dan 8 weken?

( hij is ook erg bang, eet heel veel, erg druk, speels, en komt nu na deze hele tijd eindelijk heel voorzichtig bij je als je eten in je hand hebt en met je hand in de kooi gaat, als je vinger tussen de tralies doorsteekt valt die ze wel aan ) Snap niet zoveel van zijn gedrag.

Hij zit zich ook de hele dag te krabben en te poetsen, maar in de kooi zijn geen beestjes te zien, en inwendige beestjes lijkt me erg sterk omdat hij met die andere parkiet wat ik heb in 1 hok heeft gezeten, dan zou de andere dat toch ook moeten hebben??

Dus als iemand een idee heeft over hoe een albino opeens geel word of tips m.b.t. zijn gedrag, zijn deze erg welkom ( heb al gedeeltelijk die tips van die ene site gebruikt die vaak terug komt in forums m.b.t. tammaken, maar daar is deze vogel immuum voor haha )

ps. weet niet zo goed in welk forum ik dit het beste had kunnen stellen , dus sorry als het in het foute forum is geplaatst.

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
X