Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ineens brabbelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ineens brabbelen

Ik heb 2 boertjes van beide 2 jaar en 2 maanden, nu is het zo dat ze beide totaal verschillend zijn betreffende het karakter. Heb beide vogels vanaf hun 12e week. Dibbes is altijd al zo gek als een deur geweest, kan zich ook geweldig zelf bezighouden, en is ook altijd aan het brabbelen en fluiten en is een echte knuffelkont. Boef was dit totaal niet zat het liefst op de boom lekker naar buiten kijken, en maakte bijna geen geluid.

Nu is het zo dat Boef sinds een week of 3 steeds vrijer word, hij komt nu ook knuffelen en begint steeds meer op zijn broer Dibbes te lijken. Hij begint nu ook lekker uit zich zelf te spelen. Tot gisteren kwam er bijna geen geluid uit hem. Gisteren kwam ik thuis en begon hij ineens (echt nog nooit van hem gehoord) geweldig te fluiten en te brabbelen, in het begin zeer zacht maar dit werd na aanmoediing van onze kant steeds harder.

Is het gezien de leeftijd en de gedrags wijziging mogelijk dat hij nu klaar is met puberen? En zal het blijvend zijn dat hij bljft brabbelen spelen., Ik vind het geweldig dat zij nu beide fluiten en brabbelen. Wel vind ik het verbazend dat hij ineens begint terwijl wij dit 2 jaar niet hebben waargenomen.

Hallo,

Heb geen ervaring met dit soort.
    Wel een algemene opmerking,vaak doen vogels al iets langer zonder dat men het opmerkt want emn is niet 41/7 bij de vogels.

Ik zou zeggen geniet ervan wees er blij mee stimuleer als je wilt.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X