Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verhuizing met Meyer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• verhuizing met Meyer

Beste papegaaien liefhebbers,

we zijn een week geleden verhuisd en sindsdien is onze Meyer papegaai Freddie van 9 maanden oud duidelijk van slag. Normaal gesproken is het een vrolijke papegaai die altijd zin heeft om te spelen en te knuffelen. Sinds de verhuizing lijkt Freddie niet meer zo vrolijk en zit hij steeds met opgebolde veren in zijn kooi en hij wil niet meer knuffelen en spelen. Weten jullie misschien of dit gedrag normaal is na een verhuizing en of de papegaai nog even moet wennen? Kunnen wij als eigenaren iets doen om het hem meer naar zijn zin te maken? of moeten we ons zorgen gaan maken? we hebben hier geen ervaring mee dus we stellen alle adviezen zeer op prijs!

M.v.g.

Hallo

Eet hij wel nog, uit ervaring weet ik dat ze gevoelig zijn voor verandering zelfs als ik in huis iets verplaats of wijzig dan valt hen dat direct op, sommige veranderingen accepteren ze vrij snel en andere kosten wat meer tijd.

Jake reageert minder dan Rosy op veranderingen, geef Freddie de tijd, blijkbaar is hij gevoeliger hierin, als hij maar voldoende blijft eten, ga ook niet veel meer aandacht aan zijn gedrag geven dan normaal gesproken, observeer hem en je zult zien dat met het verstrijken van de tijd hij zal gaan wennen/accepteren aan zijn nieuwe omgeving.

Julia
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

Bedankt voor je reactie! Hij eet gelukkig nog wel en het lijkt wel alsof die elke dag wel een klein beetje beter wordt. Ik weet nu gelukkig dat ik me niet zo veel zorgen hoef te maken om hem en dat ik het wat meer tijd moet geven. Bedankt voor je advies!

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X