Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan een bonte boer samen met een amazone in een kooi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• kan een bonte boer samen met een amazone in een kooi

Ik wil graag een 2de papagaai maar heb maar ruimte voor 1 kooi. Nu kan ik in mijn omgeving een bonte boer krijgen maar ik heb gekeken en ik vindt het grote verschil qua grote met mijn Amazone zo groot. Kunnen deze papagaaien wel bij elkaar in een kooi is dus mijn vraag. Graag een reactie van mensen die deze soorten ook hebben

Ik heb geen bonte boer maar wel veel ervaring met amazones.
    Zelf zou ik ze niet zomaar direct bij elkaar zetten, alleen wanneer ze het
    heel goed met elkaar kunnen vinden kan je dit na verloop van tijd doen.
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ik zou het niet doen!

ik heb zelf een amazone geadopteerd, en heb twee bonte boertjes, maar ik hou ze wel uit elkaar! Hoewel ze allemaal heel lief zijn vind ik het verschil gewoon te groot better safe then sorry

Comment

amazone samen met Bonte Boer

Oorspronkelijk geplaatst door Lincee Bekijk Berichten
        Ik zou het niet doen!

ik heb zelf een amazone geadopteerd, en heb twee bonte boertjes, maar ik hou ze wel uit elkaar! Hoewel ze allemaal heel lief zijn vind ik het verschil gewoon te groot better safe then sorry
        Dank je voor het bericht. Ik vond het verschil inderdaad erg groot dus heb het ook niet gedaan.

Comment

MAAR.. Er zijn nog zat Amazones die een liefdevol huis zoeken sowieso zou ik nooit een papegaai willen houden, ik heb dan toch altijd het idee dat ze iets missen, al besteed je er nog zoveel tijd aan!

Comment