Ik wil graag een 2de papagaai maar heb maar ruimte voor 1 kooi. Nu kan ik in mijn omgeving een bonte boer krijgen maar ik heb gekeken en ik vindt het grote verschil qua grote met mijn Amazone zo groot. Kunnen deze papagaaien wel bij elkaar in een kooi is dus mijn vraag. Graag een reactie van mensen die deze soorten ook hebben
X
-
Ik heb geen bonte boer maar wel veel ervaring met amazones.
Zelf zou ik ze niet zomaar direct bij elkaar zetten, alleen wanneer ze het
heel goed met elkaar kunnen vinden kan je dit na verloop van tijd doen.Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz
Ken je papegaai
sigpic
-
amazone samen met Bonte Boer
Oorspronkelijk geplaatst door Lincee Bekijk BerichtenIk zou het niet doen!
ik heb zelf een amazone geadopteerd, en heb twee bonte boertjes, maar ik hou ze wel uit elkaar! Hoewel ze allemaal heel lief zijn vind ik het verschil gewoon te groot better safe then sorry
Comment
-
Ik heb een geelvoorhoofdamazone en een bonte boer met een leeftijdsverschil van 9 maand. Ze hebben elk hun eigen kooi, die weliswaar vlak tegen mekaar staan. Ze zitten wel samen op de boom maar als er eens onenigheid is, dan kunnen ze makkelijk "vluchten". 90% van de tijd gaat het uitstekend tussen hun beiden, maar af en toe is er toch eens gehakketak. Ze samen in 1 kooi zetten zou ik niet doen, daarvoor zijn boertjes tè vinnig en amazonesnavels te groot. Trouwens, in ons kleine gezin is de boer de baas... of dat denkt ze toch :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aggie Bekijk BerichtenIk heb een geelvoorhoofdamazone en een bonte boer met een leeftijdsverschil van 9 maand. Ze hebben elk hun eigen kooi, die weliswaar vlak tegen mekaar staan. Ze zitten wel samen op de boom maar als er eens onenigheid is, dan kunnen ze makkelijk "vluchten". 90% van de tijd gaat het uitstekend tussen hun beiden, maar af en toe is er toch eens gehakketak. Ze samen in 1 kooi zetten zou ik niet doen, daarvoor zijn boertjes tè vinnig en amazonesnavels te groot. Trouwens, in ons kleine gezin is de boer de baas... of dat denkt ze toch :-)
Comment
Comment