Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen

Onze bb valt sinds kort af (hij is 12 weken). Hij is binnen een paar dagen tijd van 125 naar 115 afgevallen. Echter is hij wel erg actief met vliegen. Alleen het lijkt wel dat hij geen honger meer heeft. Pellets eet hij nauwelijks. Als hij wat eet, zijn het al vaak zonnebloemmpitten. Pap wilt hij ook niet meer eten. Verder ziet hij er (ondanks hij nog zo klein is) wel gezond uit qua veren, ogen en voetjes.
    Hij slaapt ook nog op één pootje. Dus dat is wel goed.

Het lijkt wel alsof hij gewoon geen zin meer heeft in eten.
    En dan zit ik aan een boterham met kaas en daarvan wil hij dolgraag mee eten. Maarja, kaas is niet zo gezond voor hem.

Moeten wij ons nu zorgen maken, of heeft dit allemaal te maken met dat hij sinds een klein weekje pas kan vliegen?
    Tot hoever mag/kan hij nog afvallen voordat het gevaarlijk is, of is dit al te veel?
    Jalo

Als een gaai gaat vliegen valt hij af.
    Hiervandaan is het moeilijk beoordelen of hij goed eet of niet. Maar ik als je daaraan twijfelt zou ik per direct de zonnebloempitten weghalen! Die zijn niet goed als voeding, een kind eet vaak ook liever patat dan een gezond prakje en die laat je ook niet zijn gang gaan.

Comment

Daar zat ik ook aan te denken, maar dan eet hij helemaal niks meer. Ik heb het idee dat hij pellets echt niet lekker vindt en alleen kapot knaagt ipv opeet.
      Jalo

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X