Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motten in voeding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Motten in voeding ?

Hallo,

Ik heb een raar probleem en had graag jullie mening hierover. Ik heb een bb-tje en hij krijgt pellets wat hij heel goed eet.
    De laatste tijd heb ik steeds maar weer 'motten' in mijn eten. De pellets zijn heel vers, ze zitten in de vershoudzak en dan nog eens extra in een blikken doos, speciaal voor vogelvoeding en nog heb ik motten in mijn voeding ! Ik heb al een aantal keren een hele doos weggegooid, maar dat kan ik toch niet blijven doen ? De pellets zijn heel vers en de plaats waarin ze staan is geen mot te zien.
    Heeft nog iemand dit probleem en wat doe je er aan en kan dit kwaad voor de vogel of mag hij nog gewoon dit voer verder hebben. Volgens sommigen kan dit geen kwaad, maar ik wil wel zeker zijn.
    Alvast bedankt !

Hallo, welkom hier op de forum
    De vraag die jij stelde even op gezocht op www.koppiekrauw.com.
    En zeer uitgebreide website met veel info, onder deze link vind je iets over moten in voer. http://www.koppiekrauw.com/Papa-kennis/pape-voeding/aaa-frame-pape-voeding.htm
    Gevleugelde groeten van Joepie Tica tweety en Coco
    Gerrit Visser

Comment

Hallo,

je praat hier over de cacaomot een hartnekkig beestje maar vrij onschuldig ,je kan in principe het voer gewoon doorgeven.
      Je kan de maden en eieren doden door je voer in de vriezer te leggen,

mvg Frank

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X