Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kent iemand een goede fokker?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• kent iemand een goede fokker?

Hallo,

Volgend voorjaar wil ik een prachtrosella aan gan schaffen. Thuis hadden wij er altijd een maar die is vorig jaar met oud en nieuw helaas overleden. Nu kan ik de kooi gebruiken en er zelf een nemen.
    Dus ik ben benieuwd of iemand een goede fokker kent. Ik heb nog niet heel hard gezocht naar een fokker maar ik ben benieuwd of iemand mij er een aan kan raden.

alvast bedankt.

hallo,

Ik ken zelf geen kwekers van de rosella, maar op www.kwekerslijst.nl kun je ze misschien wel vinden.

suc6 met je zoektocht

groetjes erika
    Chester en Samba
    Yoda en Navy

Comment

ik heb een onverwant koppel kunnen aanschaffen, maar dat is in kerkrade!
      Het is van een echte rosella-liefhebber! ( met zn schoonvader)

Comment

Bedankt Erika/arasevera ik heb via de kwekerslijst en lekker verdwalen op internet een adres van iemand van een vogelvereniging gevonden die een kopeltje heeft. En nog in de buurt ook
        Ook heb ik een klasgenoot ingeschakeld met connecties (hopelijk de goede) Tot nu toe houd ik de hoop er in.

Maar adriolo als ik niets kan vinden en het koppeltje doet het goed bij jou (en is perfect gezond enz.) laat het me weten!

**Net kwam ik er trouwens pas achter dat ik bij het topic fokker weggezet heb ipv kweker hihi, gelukkig is het idee 't zelfde**

Comment

Ik hoop dat je een mooi koppel kunt vindne, hou ons op de hoogte
          Chester en Samba
          Yoda en Navy

Comment

hij is mooi.

Nou ik heb mijn vogeltje

Via marktplaats had ik iemand gevonden die een koppeltje had en dit jaar voor het laatst toch wilde kweken. De vogels zaten er heel mooi bij en het was nog dichtbij ook.
            Hij is nu bijna 3 maanden en hij is goed tam. Eigenlijk wilde ik hm ook leren praten alleen dat wil nog niet echt. Ik ben bang dat ik daar te weinig tijd voor neem om het aan te leren. Maar ik ben heel blij met mijn aanwinst.

Hier is een foto waarop hij 7 weken is en de kleuren het beste zichtbaar zijn. Op de borst is hij rood met bovenaan langs de zijkant wat gele veertjes.
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by Elmo; 10-07-08, 14:31. Reden: nu met foto

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X